چقد از خدمات نماشویی ساختمان اطلاع دارید ؟
نوشته شده توسط : admin

شرکت زیبا نگار مدیسا با برند تجاری کارویس، به نوعی مجموعه شرکت ساختمانی می باشد که به صورت تخصصی در حوزه شستشوی نمای ساختمان یا همان نماشویی ساختمان در شهر تهران و همچنین اکثر شهرهای ایران فعالیت قابل توجهی دارد. شما می توانید از طریق همین وب سایت کارها و تجربیات ما را در حوزه نماشویی ساختمان دنبال کنید. کارویس با در نظر گرفتن تمامی پارامترهای دخیل در حوزه نماشویی ساختمان ، با به کارگیری روشی استاندارد نمای ساختمان یا سازه شما را احیاء می کند.

 

نماشویی ساختمان با چه قیمتی و به چه روشی انجام میگیرد؟

اصولا برای تعیین قیمت نماشویی ساختمان ، جنس نمای خارجی، متراژ بنا، تجهیزات مورد نیاز و منطقه ای که بنا در آن واقع شده است مورد ارزایی قرار می گیرد. در بعضی از شرایط برای نماشویی ساختمان امکان دارد احتیاج به جرثقیل نیز احساس شود که در این شرایط حتما بایستی فضا و مکان به خوبی بررسی شود تا امکان به کارگیری جرثقیل فراهم باشد. زیرا در اکثر ساختمان ها این فضا برای حرکت جرثقیل فراهم نمی باشد که در این شرایط است که نماشویی با تکنیک دسترسی با طناب یا Rope Access راه حلی مناسب می باشد. چون در این حالت بدون نیاز به تجهیزات سنگین، گرانقیمت و هزینه بر نتایج بسیار مطلوبی را به دنبال دارد.

 

آلودگی موجود بر روی نمای ساختمان

 

گزینه های پیشنهادی ما برای نماشویی ساختمان ، بستگی به آلودگی بنای شما دارد. در حقیقت بستگی به شدت کثیف بودن و نوع آن دارد. به عنوان مثال، ساختمان هایی که مورد بازسازی قرار گرفته اند، ساختمان های نوسازی که تازه به اتمام رسیده اند معمولا گرد و غبار و آلودگی زیادی را به خود جذب کرده اند که برای نماشویی این ساختمان ها نیاز به برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به تمیزی کامل، احساس می شود. این نیاز زمانی بیشتر به چشم می آید که در موقع ساخت و ساز روی شیشه ها و قسمت های دیگر نمای ساختمان مصالحی چسبیده باشد که بایستی این آلوگی ها بدون کوچکترین آسیب از روی نمای بنا تراشیده شده و از بین بروند. در این مورد شما می توانید با کارشناسان ما در بخش نماشویی ساختمان تماس حاصل نمایید و اطلاعات کافی و دقیق را جویا شوید.

گروه تخصصی کارویس با سابقه ای بسیار طولانی و تیمی مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات نماشویی ساختمان و سازه های صنعتی می باشد. این شرکت با بهره گیری از تجهیزات به روز و تاثیرگذار این نوید را به شما می دهد که در زمانی کوتاه، خدماتی با کیفیت فوق العاده مطلوب به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

 

چقد از خدمات نماشویی ساختمان اطلاع دارید ؟





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: